مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131

شرکت پرستاری در منزل | شرکت پرستاری سالمند و بیمار در منزل | شبانه روزی ونیمه وقت |

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی     44046343

اگرچه سالمندان در منزل از نظر ضعف ها و ناتوانی هایی که دارند خیلی شبیه کودکان هستند ولی باید بدانیم که هرگز نباید با آنها مثل کودکان برخورد کنیم. بعضی اوقات وقتی ما با سالمند در منزل برخورد می کنیم به شان مرتبه و جایگاه آنها اصلا توجه نمی کنیم و یادمان می رود که  سالمند ضعیف و ناتوانی که با آن مواجه شده ایم شان و مرتبه و جایگاه خاصی دارد. به آنها امر و نهی می کنیم و مدام به آنها می گوییم که چطور کارهایشان را انجام بدهند .
بعضی وقتها طرز تفکر ما در مورد اینکه چطور باید مراقبت سالمند در منزل را عهده دار باشیم  کاملا متضاد با سن و سال و شخصیت آنهاست. همانگونه که از فرزندانمان مراقبت و نگهداری می کنیم ، از والدینمان هم همانطور نگهداری می کنیم. و این را نمی فهمیم که ما پدر و مادر والدینمان نیستیم و هیچ وقت نمی توانیم باشیم.

والدینم حالا اینقدر ضعیف  و ناتوان شده‌اند که به‌تنهایی نمی‌توانند زندگی کنند و روز به روز ناراحت و افسرده و غمگین‌تر می‌شوند.

سالمندان در منزل چشم و چراغ خانه‌های ما هستند، همه ما ایرانی‌ها به این فرهنگ بومی که احترام به سالمند واجب است، معتقدیم و همه اعتقاد داریم که وجود این گوهرهای گرانبها ‌ در زندگی‌مان غیر قابل انکار و باعث  برکت و روزی است و خدای ناکرده روزی  اگر از در کنارمان نباشند و در خانه ابدی‌شان بخوابند، جامه می‌دریم و آه و ناله سر می‌دهیم و...
ولی وقتی هستند گاهی آنها را نمی‌بینیم و حرف دلشان را نمی‌شنویم و حتی گاهی از سر شکایت به آنان نیش زبان هم می‌زنیم، یا با رفتار بدمان روح نحیف شان را می آزاریم.
بدون شک از حرف تا عمل راه  خیلی طولانی در پیش هست و بدون تردید فکر و عمل به وظیفه مراقبت و نگهداری و رعایت شخصیت و احترام سالمند به آموزش و تآکیدات زیادی احتیاج دارد، ما به‌عنوان یک ایرانی با فرهنگ که همیشه به فرهنگ غنی ارزش‌های ملی و دینی خود افتخار می کنیم، باید بیشتر از سایر کشورهای دنیا، با سالمندان‌ آنچنان که شایسته آنان است،برخورد کنیم. شک نکنید که تغییر نگاه به سالمندان و کم نمودن رفتارهای ناشایست با این عزیزان در سایه تمرین و تربیت در خانواده امکان پذیر است. ولی قبل از هر اقدامی باید برای این سوالات پاسخی پیدا کنیم که چطور باید با سالمندان برخورد نموده  ‌و از آنها نگهداری و مراقبت و پرستاری کنیم

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved