مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131

پرستاری در منزل و خدمات مراقبت سالمند

مرکز خدمات پرستاری در منزل تهران

با بیست سال سابقه مدیریت در امر مراقبت از سالمند در منزل و ارائه خدمات شخصی ایشان توانسته ایم رضایت استفاده کنندگان از سرویسهای خود را به صورتی اعمال کنیم که تبلیغ دهان به دهان در صدر اعتماد قرار گرفته ، لحاظا چون نیاز تخصصی خدمات پرستاری در منزل هم نیاز بود مفتخر به دریافت پروانه خدمات پرستاری از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شده ایم
ادامه مطلب

مراقبت سالمندان در منزل

رسمی با شماره ثبت و دارای کد ملی
ادامه مطلب

مرکز تخصصی پرستاری و پزشکی در منزل

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی AIDA
ادامه مطلب

مرکزخدمات پرستاری ، پزشکی در منزل 

ارائه خدمات پرستاری در منزل ، مراقبت سالمند و کودک ، پرستاری بیمار و کلا رسیدگی به نیازها و اطوار سالمندان و بیماران در منزل

( شبانه روزی )

مراقبت و پرستاری سالمند ، بیماروکودک در منزل به صورت شبانه روزی و نیم وقت ، مرکز فوق از سال 1374 سابقه مدیریت در امر اعزام نیرو جهت مراقبت سالمند سالم و زمین گیر را داراست و در این سالها مفتخر است توانسته رضایت این عزیزان و خانواده آنها را محیا نماید و تبلیغی سنتی و دهان به دهان را برای پیشرفت کار خود به ارمغان آورده .

 

 

اطمینان ، اعتبار ، سابقه

سالهاست افتخار ماست

خدمات مرکز پرستاری در منزل

مراقبت سالمند
 واحد فوق آماده اعزام نیروهای با تجربه جهت ارائه خدمات شخصی ومراقبت سالمند در منزل ، رسیدگی به کلیه اطوار و نیازهای شخصی سالمند در منزل میباشد.
واحد پرستاری تخصصی
 واحد فوق با افتخار اخذ پروانه از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آماده ارائه  کلیه خدماات پرستاری در منزل به صورت شبانه روزی است  .
توضیح مهم
نیروهای اعزامی از طرف واحد مراقبت سالمند به عنوان مراقب سالمند در منزل ، تحت هیچ شرایطی اجازه دخالت در امر درمان را ندارند .

مراحل اعزام پرستار سالمند در منزل

 

مرحله اول مرحله دوم مرحله سوم
مرحله چهارم
ابتدا تماس با مرکز اعلام دقیق شرح حال ، شرایط و نیاز سالمند در منزل و انعکاس نحوه عملکرد مرکز و توافق ابتدایی انتخواب نیرو منطبق بر درخواست با توجه به تجربه افراد و سابقه کاری نیروها . اعلام موارد و مشخصات ، مقرر کردن زمانی جهت مصاحبه .اعزام جهت مصاحبه شروع کار نیروی مراقب برای سالمند در منزل چند روز به صورت آزمایشی پس از دوره آزمایشی و به وجو آمدن رضایت سالمند و بستگان از نیروی اعزامی و توافق  طرفین جهت عقد قرار داداقدام میگردد.

 

شرکت پرستاری در منزل با مجوز رسمی از وزارت بهداشت 44046343


وزیر بهداشت در دومین همایش سراسری پرستاری جامعه‌نگر با اشاره به تدوین آیین‌نامه این مبحث در دولت یازدهم، گفت: در حوزه پرستاری جامعه‌نگر که یکی از خدمات آن پرستاری در منزل است که شرکت پرستاری در منزل است ، اتفاقات خوبی در این دولت افتاده و این موضوع تا اندازه زیادی تعیین تکلیف شده است، اما شرکت پرستاری در منزل باید شناخته شود و با توجه به کیفیت خدمات حمایت شوند تا خدمات شرکت پرستاری در منزل که شروع آن با کشورهای پیشرفته فاصله زیادی دارد، با استانداردهای بین‌المللی در اختیار ایرانیان قرار گیرد.

وی ادامه داد: موفقیت این خدمت جدید در گروی معرفی صحیح آن است و مدیران شرکت پرستاری در منزل باید بتوانند با عمل خود، پرستاری جامعه‌نگر را به درستی معرفی کنند. امروز مردم ایران بسیار هوشیار شده‌اند و به تبلیغاتی که درباره پزشکی، پرستاری و همچنین داروها در برخی رسانه‌ها بخصوص در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شود، کمتر اعتماد می‌کنند.

وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت همراه شدن اخلاق و عمل حرفه‌ای با یکدیگر در حوزه پرستاری جامعه‌نگر، تصریح کرد: من از مدیران این مراکز خواهش می‌کنم در شروع کار سخت‌گیری کنند، اما این سخت‌گیری نباید از طرف دولت انجام شود. خود اتحادیه‌ها می‌توانند بر نحوه کار نیروهای خود نظارت کنند. کسانی که با این حوزه ناآشنا هستند نباید بدون آزمون و آموزش وارد این مجموعه شوند. همچنین اگر بر کسانی که وارد این سیستم می‌شوند، نظارت نشود و در صورت لزوم توبیخ و تنبیه نشوند، ممکن است در این مسیر به بیراهه روند.

حمایت بیمه سلامت ایرانیان ازشرکت پرستاری در منزل
هاشمی تاثیر ارائه خدمات پرستاری در منزل  جامعه‌نگر را بر مدیریت درمان، مردم، بهداشت و هزینه‌های بیمه‌ها مثبت توصیف کرد و گفت: من منکر کمک کردن بیمه‌ها به این موضوع نیستم، چون در این صورت به خودشان هم کمک می‌کنند و در کنار صرفه اقتصادی، صرفه اجتماعی نیز دارد.

به این موضوع که بیمه‌ها از شما حمایت نکنند، متوقف نشوید، این وظیفه آنهاست. بیمه‌ای که در حال حاضر با نظر مجلس و مدیریت آن به تدریج در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد، بیمه سلامت ایرانیان است. اگرچه قانون می‌گوید بیمه‌ها باید با تشخیص تولیت حوزه سلامت یعنی وزارت بهداشت، هزینه کنند ولی تا به امروز رودربایستی‌ها و بده و بستان‌ها اجازه این کار را نداده است. با این وجود حداقل می‌توانم بگویم بیمه‌ای که ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش آن هستند یعنی بیمه سلامت ایرانیان، می‌تواند از این خدمات حمایت کند.

حوزه پرستاری طی چهار سال گذشته توضیح داد و گفت: ما در این دوره تعداد پرستارانی را که کارانه گرفتند از ۱۰۰ هزار نفر به ۲۶۰ هزار نفر افزایش دادیم. این افراد کسانی بودند که به صورت قراردادی یا شرکتی فعالیت می‌کردند یا منشی بودند. همچنین حداکثر رقمی که از درآمدهای اختصاصی به آنها تعلق می‌گرفت ۱۸ درصد بود، اما در این دوره به ۲۷ درصد افزایش یافت.

متوسط کارانه‌ها نیز از ۲۹۰ هزار تومان به ۸۱۰ هزار تومان افزایش یافت، اما در رسانه‌ها و از طرف برخی از دوستان طوری منعکس شد که به نظر می‌رسید همان حق قبلی پرستاران نیز از آنها مضایقه شده است.

وی با تقدیر از اجرای روش کیس‌متد یا فردمحور در بیمارستان‌های کشور، افزود: امروز وارد هر بیمارستانی که می‌شویم در هر اتاقی کنار اسم پزشک، نام پرستار هم وجود دارد. در حوزه آموزش نیز اقدامات خوبی صورت گرفت و بنا بود آموزش بیش از گذشته در بالین انجام شود، اما سوء برداشت‌هایی در این زمینه اتفاق افتاد. زمانی که ما آموزش پزشکی را شروع کرده بودیم آموزش پرستاران و ماماها بر پایه بالینی بود اما بعد از انقلاب آموزش پرستاری و مامایی را جدا کردند و به علوم پایه سپردند، در حالیکه این آموزش‌ها باید به بالین بازگردد و دانشکده‌های پرستاری هیچ فرقی با دانشکده‌های پزشکی نداشته باشند.

وزیر بهداشت در حاشیه این مراسم با اشاره به تاسیس هزار شرکت خصوصی در زمینه خدمات پرستاری در منزل و همچنین تعیین تعرفه‌های آنها، افزود: بسیاری از بیمارانی که در بیمارستان‌ها مراقبت می‌شوند می‌توانند در منزل باشند و این مراقبت‌ها را آنجا دریافت کنند، در این صورت زحمت خانواده نیز کمتر می‌شود و از نظر روحی و روانی به صلاح بیمار است.

علاوه بر اینکه مردم می‌توانند از این خدمات را از شرکت پرستاری در منزل  بهره‌مند شوند انجمن‌ها و خود صنف نیز باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند که رضایت‌مندی مردم را کسب کنند. بیمه‌ها نیز زیر نظر وزارت بهداشت نیستند و در اختیار وزارتخانه دیگری قرار دارند. آنچه مسلم است نفع اقتصادی تحت پوشش قرار گرفتن این خدمات برای بیمه‌هاست؛ چرا که هزینه‌های آنها حداقل تا یک سوم کاهش می‌یابد.

از بیمه‌ها انتظار داریم با توجه به تجربه کشورهای دیگر در این زمینه، روش‌های علمی برای انعقاد این قرارداد را مدنظر قرار دهند. علاوه بر این بخشی از تخت‌های بیمارستان‌ها نیز آزاد می‌شود و نیازی نیست بیمارستان‌های جدید تاسیس کنیم یا فضای آنها را گسترش دهیم.

وزیر بهداشت با اشاره به صلاحیت حرفه‌ای نیروهای این مراکز، گفت: نظارت دقیق بر فعالیت این مراکز توسط معاونت‌های درمان و پرستاری انجام می‌شود. این مراکز باید بعد از تعیین نرخ تعرفه‌ها به خوبی خود را معرفی کنند. جامعه شریف پرستاری که بخشی از آنها در این قالب ارائه خدمت می‌کنند به رضایت مردم توجه داشته باشند.

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved