مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131

پرستاری در منزل و خدمات مراقبت سالمند

مرکز خدمات پرستاری در منزل تهران

با بیست سال سابقه مدیریت در امر مراقبت از سالمند در منزل و ارائه خدمات شخصی ایشان توانسته ایم رضایت استفاده کنندگان از سرویسهای خود را به صورتی اعمال کنیم که تبلیغ دهان به دهان در صدر اعتماد قرار گرفته ، لحاظا چون نیاز تخصصی خدمات پرستاری در منزل هم نیاز بود مفتخر به دریافت پروانه خدمات پرستاری از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شده ایم
ادامه مطلب

مراقبت سالمندان در منزل

رسمی با شماره ثبت و دارای کد ملی
ادامه مطلب

مرکز تخصصی پرستاری و پزشکی در منزل

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی AIDA
ادامه مطلب

مرکزخدمات پرستاری ، پزشکی در منزل 

ارائه خدمات پرستاری در منزل ، مراقبت سالمند و کودک ، پرستاری بیمار و کلا رسیدگی به نیازها و اطوار سالمندان و بیماران در منزل

( شبانه روزی )

مراقبت و پرستاری سالمند ، بیماروکودک در منزل به صورت شبانه روزی و نیم وقت ، مرکز فوق از سال 1374 سابقه مدیریت در امر اعزام نیرو جهت مراقبت سالمند سالم و زمین گیر را داراست و در این سالها مفتخر است توانسته رضایت این عزیزان و خانواده آنها را محیا نماید و تبلیغی سنتی و دهان به دهان را برای پیشرفت کار خود به ارمغان آورده .

 

 

اطمینان ، اعتبار ، سابقه

سالهاست افتخار ماست

خدمات مرکز پرستاری در منزل

مراقبت سالمند
 واحد فوق آماده اعزام نیروهای با تجربه جهت ارائه خدمات شخصی ومراقبت سالمند در منزل ، رسیدگی به کلیه اطوار و نیازهای شخصی سالمند در منزل میباشد.
واحد پرستاری تخصصی
 واحد فوق با افتخار اخذ پروانه از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آماده ارائه  کلیه خدماات پرستاری در منزل به صورت شبانه روزی است  .
توضیح مهم
نیروهای اعزامی از طرف واحد مراقبت سالمند به عنوان مراقب سالمند در منزل ، تحت هیچ شرایطی اجازه دخالت در امر درمان را ندارند .

مراحل اعزام پرستار سالمند در منزل

 

مرحله اول مرحله دوم مرحله سوم
مرحله چهارم
ابتدا تماس با مرکز اعلام دقیق شرح حال ، شرایط و نیاز سالمند در منزل و انعکاس نحوه عملکرد مرکز و توافق ابتدایی انتخواب نیرو منطبق بر درخواست با توجه به تجربه افراد و سابقه کاری نیروها . اعلام موارد و مشخصات ، مقرر کردن زمانی جهت مصاحبه .اعزام جهت مصاحبه شروع کار نیروی مراقب برای سالمند در منزل چند روز به صورت آزمایشی پس از دوره آزمایشی و به وجو آمدن رضایت سالمند و بستگان از نیروی اعزامی و توافق  طرفین جهت عقد قرار داداقدام میگردد.

 

موسسه خدمات پرستاری در منزل

اگر کودک یا سالمندی در خانه دارید که احساس می‌کنید آنگونه که شایسته است نمی‌توانید از او مراقبت کنید، بد نیست با مراکز خدمات پرستاری و نگهداری کودک و سالمند تماس بگیرید و درخواست پرستار کنید.
اغلب مراکز خدمات‌ دهی کودک، سالمند و بیمار دارای مجوز هستند و با شما قرارداد می‌بندند و در نتیجه شما با اطمینان خاطر می‌توانید منزل خود را به پرستار یا کودک یار بسپارید و به محل کار خود بروید. با این حال باید در انتخاب موسسه دقت کنید چراکه برخی موسسات از اعتبار لازم برخوردار نیستند و ممکن است شما را به دردسر بیندازند.
به عنوان مثال، یکی از آشنایان مدتی پیش به یکی از این مراکز مراجعه و درخواست پرستار کرده بود که پرستار معرفی شده پس از مدتی فعالیت در منزل وی، با رفتارهای غیر اخلاقی‌اش، شرایط نامطلوبی را ایجاد کرده و نارضایتی همسایه‌ها را برانگیخته بود. به طوری که هنگام تمدید قرارداد منزل، با مخالفت صاحبخانه برای تمدید واحد استیجاری مواجه شد.
واقعیت این است که ورود و خروج فردی غریبه در یک منزل، نیازمند تضمین اعتبار بسیار قوی است که افراد نیازمند به این نوع خدمات با مشکل برخورد نکنند و اعتبار معنوی و مادی آنها خدشه‌دار نشود.
مراکز خدمات پرستاری در منزل در گذشته چندان گسترده نبوده است. اما توسعه شهرنشینی و مشکلات ناشی از آن همچون فعالیت زن و مرد بیرون از منزل، گسترش طلاق و جدایی زن و مرد از همدیگر و غیره موجب شده پدر و مادر یا یکی از آنها به تنهایی ساعات زیادی از روز را بیرون از منزل بمانند و در واقع از انجام وظایف خانه همچون نگهداری کودک، سالمند یا بیمار عقب افتند و در نتیجه ضرورت وجود پرستار در خانه احساس شود.
هزینه ارائه خدمات پرستاری اعم از نگهداری کودک و امور منزل از سوی موسسات ذی‌ربط برای کودک به طور معمول بین 50هزار تا 60هزار تومان است. این هزینه در قبال فعالیت 8 الی 9 ساعته پرستار در طول روز است.
برای برخی متقاضیان، ویژگی‌های پرستار همچون میزان تحصیلات، سن و خصوصیات روحی افراد هنگام درخواست پرستار مطرح می‌شود. این افراد ممکن است مایل باشند پرستاری که از کودک آنها نگهداری می‌کند، قادر باشد آموزش‌های درسی ارائه دهد که البته با نوع درخواست‌ها ممکن است هزینه خدمات پرستاری را افزایش دهد.
اما آنچه در طول دوره نگهداری کودک مهم‌تر است، نوع برخورد و رفتاری است که پرستار موردنظر دارد.به هر حال به خدمت گرفتن پرستاری که با علایق، خواسته‌ها و انتظارات درخواست‌کننده هم‌خوان باشد، کمی مشکل است. مراکز خدمات پرستاری در منزل گرچه باید از مشخصات و ویژگی‌های درونی پرستاران مورد نظارت خود، اطلاعات کافی داشته باشند؛ اما به نظر می‌رسد برخی افرادی که به عنوان پرستار و مربی در فهرست موسسات قرار می‌گیرند، مهارت‌های چندانی در خصوص نحوه رفتار و مراقبت کودک، سالمند یا بیمار ندارند و نمی‌توانند نیازهای واقعی متقاضیان را برآورده کنند.
به هر حال، کودک، سالمند و بیمار از احساسی‌ترین و لطیف‌ترین طبقات جامعه هستند که با مشکلات مختلفی دست به گریبانند و وجود یک مربی و پرستار ماهر و دردمند می‌تواند بخشی از کمبودهای عاطفی آنها را رفع کند.

 بخش کوچکی از وظیفه موسسات خدمات‌دهی نگهداری و مراقبت از کودک، بیمار و سالمند است که در شهر تهران است .

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved