مرکز پرستاری S.O.S Capital & AIDA

مراقبت در منزل

44046343

درمان درمنزل

44046131


راهنمای قابل اعتماد شما برای سلامت روان و سلامتی

خدمات مراقبت از منزل برای سالمندان

می خواهید در جای خود سن پیدا کنید؟ در مورد خدمات مراقبت در منزل که می تواند به شما در حفظ استقلال خود کمک کند و مدت بیشتری در خانه بمانید ، بیاموزید.

خدمات مراقبت از منزل برای سالمندان چیست؟

اگرچه ممکن است پذیرش دشوار باشد ، بسیاری از ما بعد از سن 65 سالگی به نوعی کمک مراقبت نیاز خواهیم داشت. ممکن است شما عادت داشته باشید که همه چیز را خودتان انجام دهید ، وظایف خود را با همسر خود تقسیم کنید یا به اعضای خانواده برای کمک جزئی در اطراف کمک کنید. خانه اما هرچه پیرتر می شوید و شرایط شما تغییر می کند ، دور زدن و مراقبت از خود می توانید سخت تر و سخت تر شوید. اگر ایده رفتن به یک جامعه بازنشستگی ، تأسیسات معیشتی یا خانه سالمندان مورد توجه واقع نشود ، خدمات مراقبت از منزل ممکن است بتواند به شما در طولانی مدت زندگی در خانه کمک کند.
خدمات مراقبت از منزل شامل موارد زیر است:
نگهداری از خانه. اجرای یکنواخت یک خانه کار زیادی می کند. اگر ادامه کار سخت نیستید ، می توانید به خدمات خشکشویی ، خرید ، باغبانی ، خانه داری و خدمات دستی مراجعه کنید. اگر در ماندن در بالای صورتحساب و قرارها مشکل دارید ، مدیریت مالی و بهداشت و درمان نیز ممکن است مفید باشد.
حمل و نقل. حمل و نقل مسئله اصلی برای افراد مسن است. شاید شما رانندگی آن را سخت می دانید یا دوست ندارید که شب را رانندگی کنید. دسترسی به قطارها ، اتوبوس ها ، برنامه های reshare ، کاهش تاکسی کرایه و خدمات حمل و نقل ارشد می تواند به طولانی تر شدن استقلال شما و حفظ شبکه اجتماعی شما کمک کند.
اصلاحات خانه اگر تحرک شما در حال محدود شدن است ، اصلاحات در خانه می تواند به آسانی و در دسترس بودن محل زندگی شما پیش برود. اصلاحات می تواند مواردی از قبیل گرفتن میلگرد در دوش ، رمپ ها را برای جلوگیری از به حداقل رساندن یا استفاده از پله ها یا حتی نصب حمام جدید در طبقه همکف داشته باشد.
مراقبت شخصی کمک به فعالیت های زندگی روزمره مانند لباس پوشیدن ، حمام کردن یا تهیه غذا به عنوان مراقبت شخصی یا حضانت نامیده می شود. دستیاران بهداشت منزل می توانند خدمات مراقبت شخصی را ارائه دهند که از چند ساعت در روز تا مراقبت های شبانه روزی محدود باشد. آنها همچنین ممکن است در مواردی از قبیل فشار خون یا ارائه یادآوری دارو کمک محدودی انجام دهند.
مراقبت های بهداشتی. برخی از خدمات بهداشتی و درمانی را می توان در خانه توسط متخصصان آموزش دیده ، مانند کاردرمانی ، کارمندان اجتماعی یا پرستاران بهداشت خانگی ارائه داد. با بیمه یا خدمات درمانی خود بررسی کنید تا ببینید چه نوع پوشش در دسترس است ، اگرچه ممکن است هزینه های دیگری را از جیب خود بپردازید. همچنین می توان مراقبت در منازل در منزل را نیز انجام داد.
برنامه های روزانه برنامه های روزانه یا مراقبت های روزانه بزرگسالان می تواند به شما کمک کند تا در طول روز مشغول فعالیت و معاشرت باشید ، ضمن اینکه استراحتی را برای مراقبان خود فراهم می کنید. برخی از برنامه های مراقبت های روزانه در درجه اول اجتماعی هستند ، در حالی که برخی دیگر خدمات درمانی محدودی ارائه می دهند و یا در مواردی مانند آلزایمر در مراحل اولیه تخصص دارند.

آیا پیر شدن برای شما مناسب است ؟

طبیعی است که بخواهید با بزرگتر شدن در خانه بمانید. آشنا می تواند دلگرم کننده باشد زیرا ما با ضررهایی روبرو می شویم که ناگزیر از پیر شدن می شوند و احتمالاً خانه شما مملو از خاطرات دوست داشتنی و همسایگی شما با افراد آشنا است. با این حال ، برداشتن یک گام به عقب برای دیدن تصویر بزرگ می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا ماندن در خانه برای طولانی مدت واقعاً گامی صحیح برای شماست. اغلب اوقات ، تصمیم به ترک خانه به طور ناگهانی پس از از دست دادن ناگهانی یا بحران سلامتی گرفته می شود ، و تنظیمات را دردناک تر و دشوارتر می کند. برنامه ریزی و بررسی قبلی که خدمات مراقبت از منزل در دسترس است می تواند انتخابی را که مناسب شما و خانواده باشد ، آسانتر کند.
البته نیازهای هر کس بسته به عواملی مانند میزان پشتیبانی شما ، سلامت عمومی و تحرک و وضعیت مالی شما متفاوت است. در اینجا برخی از مواردی که هنگام ارزیابی سن خود در محل و گزینه های مراقبت از منزل مورد بررسی قرار می گیرید آورده شده است:
موقعیت مکانی و دسترسی. خانه شما در کجا واقع شده است؟ آیا شما در منطقه روستایی یا حومه شهر هستید که به رانندگی زیادی نیاز دارد؟ اگر در منطقه ای هستید که ترانزیت عمومی بیشتری داشته باشد ، آیا امنیت و آسانی در دسترس است؟ چقدر زمان شما را برای رسیدن به خدماتی مانند خرید یا قرار ملاقات های پزشکی می برد؟ همچنین توجه به نزدیکی به خدمات و فعالیت های جامعه بسیار مهم است.
دسترسی به خانه و نگهداری آن. آیا خانه شما به راحتی اصلاح می شود؟ آیا مراحل زیادی دارد یا یک تپه شیب دار برای دسترسی به آن؟ آیا حیاط بزرگی دارید که نیاز به حفظ آن دارد؟
پشتیبانی در دسترس است. آیا در این نزدیکی خانواده و دوستان دارید؟ آنها چقدر درگیر هستند؟ آیا آنها قادر به ارائه پشتیبانی مورد نیاز شما هستند؟ بسیاری از افراد مسن ترجیح می دهند برای ارائه کمک به خانواده خود اعتماد کنند ، اما با افزایش نیازهای شما ، ممکن است آنها نتوانند تمام شکاف ها را پر کنند. سرپرستی می تواند از نظر جسمی و عاطفی خسته کننده باشد ، به خصوص اگر در درجه اول مربوط به یک شخص باشد مانند همسر یا فرزند. روابط شما ممکن است سالم تر باشد اگر به فکر کمک گرفتن از بیش از یک منبع باز باشید.
انزوا اگر ترک خانه بدون کمک برای شما دشوار یا غیرممکن باشد ، انزوا می تواند به سرعت وارد شود. شما ممکن است نتوانید در سرگرمی هایی که روزگاری دوست داشتید شرکت کنید ، در خدمت جامعه باشید که باعث ایجاد انگیزه در شما بماند ، یا در کنار دوستان و خانواده دیدار کنید. از دست دادن این اتصالات و پشتیبانی نوعی افسردگی است.
شرایط پزشکی هیچکس نمیتواند آینده را پیش بینی کند. با این حال ، اگر شما یا همسرتان یک وضعیت پزشکی مزمن دارید که انتظار می رود با گذشت زمان بدتر شود ، به ویژه مهم است که در مورد چگونگی رسیدگی به مشکلات سلامتی و تحرک فکر کنید. عوارض رایج وضعیت شما چیست و چگونه آنها را درمان خواهید کرد؟
امور مالی. تهیه بودجه با هزینه های پیش بینی شده می تواند به شما کمک کند جوانب مثبت و منفی وضعیت خود را وزن کنید. تمهیدات جایگزین مانند کمک به زندگی می تواند گران باشد ، اما کمک های گسترده در منزل نیز می تواند به سرعت گران شود ، به خصوص در سطوح بالاتر مراقبت و پوشش زنده یا 24 ساعته.
نظرات خانواده شما . به طور طبیعی ، شما تصمیم نهایی راجع به جایی که می خواهید زندگی کنید ، دارید ، اما ورود اعضای خانواده می تواند کمک کننده باشد. آیا آنها نگران امنیت شما هستند یا یک مشکل بهداشتی که در نهایت نیاز به مراقبت های سنگین دارد؟ گوش دادن به نگرانی ها و حفظ ذهن کاملاً مهم است.

سالخوردگی در مقابل انواع دیگر مسکن های مسن

اگر احساس نگراني از نگهداري خانه خود داريد ، از امكانات اجتماعي بريده ايد يا خواهان همراهي بيشتر با افراد در سن خود هستيد ، يك اجتماع مستقل زندگي يا بازنشستگي مي تواند گزينه بهتري باشد. این مسکن با بزرگترهای مسن دوستانه تر است و در حالی که ساکنان مستقل زندگی می کنند ، اکثر جوامع از امکانات و خدمات رفاهی ارائه می دهند. همانطور که از نام این شخص پیداست ، زندگی مستقل بیشتر به دنبال از بین رفتن استقلال است تا زندگی را آسان تر کند.
اگر شما یا همسرتان به نیازهای پزشکی زیادی احتیاج دارید ، شاید بهتر باشد که از یک مرکز اقامتگاه مسکونی یا خانه سالمندان کمک بگیرید. برای اطلاعات بیشتر گزینه های ارشد مسکن را بخوانید.

با تغییر در سطح استقلال خود مطابقت دهید

طبیعی است که وقتی احساس کردید نمی توانید کارهایی را انجام دهید که قبلاً قادر به انجام آنها باشید ، احساس سردرگمی ، آسیب پذیر یا حتی عصبانی شوید. شما ممکن است به امید اینکه به کارهای خارجی که برای انجام خودتان عادت کرده اید ، خود را متکی کنید ، احساس گناه کنید. یا ممکن است از داشتن "غریبه" در خانه خود احساس ناراحتی کنید. با اذعان به این احساسات و باز نگه داشتن ذهن خود در مورد روشهای جدید برای آسان تر کردن زندگی ، نه تنها با تغییر اوضاع خود مقابله می کنید بلکه ممکن است بتوانید جنبه های دیگر استقلال خود را نیز طولانی تر کنید.
با خود صبور باشید. ضرر و زیان بخشی طبیعی از پیری است و از دست دادن بخشی از استقلال شما نشانه ضعف نیست. به خودتان اجازه دهید تا بدون اینکه کتک بزنید یا اینکه خود را به عنوان نارسایی قلمداد کنید ، احساس ناراحتی یا ناامیدی کنید.
در برابر امکانات جدید باز باشید. شما عزیزان ممکن است پیشنهادهایی در مورد خدمات مراقبت از منزل ارائه دهید تا زندگی شما آسان تر شود. به جای اینکه آنها را از دست خارج کنید ، سعی کنید ذهن خود را باز نگه دارید و در مورد گزینه ها بحث کنید. گاهی اوقات ، تجربیات و موقعیت های جدید می تواند منجر به توسعه دوستی های جدید یا کشف امکانات جدید شود.
یک آزمایش آزمایشی از خدمات را امتحان کنید. یک کارآزمایی به شما امکان می دهد بدون نیاز به انجام هر کاری طولانی مدت ، مزایای خدمات مراقبت از خانه را تجربه کنید.

یافتن خدمات صحیح مراقبت از منزل برای شما

پس از فهمیدن نیازهای خود ، وقت آن رسیده است تا ارزیابی کنید که خدمات مراقبت از منزل برای شما مناسب است و بهترین ارائه دهندگان را در کجا می توانید پیدا کنید. البته ، اعتماد به نفس منزل یا شخصی خود به دیگران ، به ویژه افرادی که شما آنها را نمی شناسید ، می تواند دشوار باشد. این که آیا شما یک ارائه دهنده خدمات مراقبت از منزل را مستقیماً درگیر می کنید یا از طریق یک آژانس کار می کنید ، می توانید با انجام تحقیقات اساسی ترس های خود را کاهش دهید.
با جستجوی مراجعه به خانواده ، دوستان یا همسایگان شروع کنید. به عنوان مثال ممکن است یک همسایه وجود داشته باشد که بتواند مرتباً با شما چک کند یا مثلاً نگهداری حیاط را تأمین کند. گروه های مذهبی محلی گاهی اوقات وعده های غذایی یا فعالیت های اجتماعی برای بزرگسالان بزرگتر ارائه می دهند. از افرادی که می شناسید بپرسید که آیا ارائه دهندگان مراقبت از آنها می توانند توصیه کنند. پزشک شما یا سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی همچنین ممکن است بتوانند ارجاع ارائه دهند.
آژانس های کامل خدمات معمولاً با هزینه بالاتری وارد می شوند اما متقاضیانی را که از قبل محافظت شده اند و قبلاً چک های پس زمینه را انجام داده اند ارائه می دهند. از آنجا که سرپرست برای آژانس کار می کند ، مسئولیت رسیدگی به مشکلات صورتحساب و مالیات را دارند. همچنین ممکن است برای مسائلی مانند سرقت پیوند برقرار شود. اگر یک مراقب کار را رها کند یا در حال کار نباشد ، یک آژانس معمولاً می تواند سریعاً جایگزینی را پیدا کند ، و در صورت تماس با سرپرست در بیمار ، ممکن است خدمات درمانی را نیز فراهم کند.
ارائه دهندگان مستقل معمولاً با هزینه کمتری می آیند ، اما از طرف شما نیاز به تمرینات بیشتری دارند. باید شرایط مالیاتی را کنترل کرده و چک های پس زمینه و تأیید هویت را انجام دهید. در صورت بیماری یا خاتمه ناگهانی ، شما همچنین مسئولیت یافتن ارائه دهنده جایگزینی را بر عهده خواهید داشت.

نکاتی در مورد استخدام ارائه دهندگان مراقبت از منزل

نحوه استخدام ارائه دهندگان مراقبت از منزل تا حدی به این بستگی دارد که به دنبال چه نوع کمکی هستید. به عنوان مثال ، استخدام شخصی برای انجام امور مربوط به خرید و فروش یا حیاط ، با استخدام شخصی برای ارائه خدمات شخصی یا مراقبت مستقیم از زندگی متفاوت است. با این حال ، نکات اساسی برای یادآوری وجود دارد. به یاد داشته باشید هرچه بیشتر وقت و تکالیف خود را در پروسه استخدام اولیه صرف کنید ، شانس موفقیت بهتر خواهد بود.

یک مصاحبه عمیق با هر داوطلب انجام دهید . متقاضیان غربالگری از طریق تلفن باید همیشه با مصاحبه حضوری دنبال شوند.

در مورد همه کارها ، مهارت ها و برنامه های مربوطه خاص باشید و مطمئن باشید شخصی که در نظر دارید با همه آنها راحت است.

در مورد برنامه جبران خسارت و پرداخت صحبت کنید . پیش پرداخت خدمات را پرداخت نکنید.

چندین کار و منابع شخصی بخواهید و آنها را با دقت بررسی کنید. اطلاعات ارائه شده را تأیید کنید و از همه منابع در مورد قابلیت اطمینان ، اعتماد به نفس ، دقت ، و توانایی ارائه دهنده مراقبت در مقابله با استرس بپرسید.

بررسی های پس زمینه را انجام دهید . اگر از طریق آژانس کار می کنید ، اغلب این موارد ارائه می شود ، اما می خواهید دقیقاً آنچه را پوشش داده اید بررسی کنید. بررسی های پیش زمینه می تواند از طریق آژانس های آنلاین به راحتی انجام شود و به شما در مورد مشکلات بالقوه جدی هشدار می دهد.

اگر با یک آژانس همکاری می کنید ، مطمئن شوید که پوشش داده شده چیست. آیا هزینه های اضافی وجود دارد که برای خدمات خاص یا افزودنی ها اعمال می شود؟ در صورت لزوم ، مراحل خاتمه یا درخواست ارائه دهنده دیگر چیست؟

اگر متناسب نیست ، از ادامه حرکت نترسید. این مهم است که با یک ارائه دهنده خدمات خانگی که در زمینه حفظ حریم خصوصی خانه خود خدمات ارائه می دهد ، احساس راحتی کنید. اگر این کار را نکنید ، سعی کنید با ارائه دهنده صحبت کنید تا ببینید که آیا ممکن است سوء ارتباطات برطرف شود. اگر اینطور نیست ، از جستجوی دیگری نترسید.

در مورد خدمات مراقبت در منزل با یک دوست عزیز صحبت کنید

این می تواند وحشتناک و دردناک باشد برای دیدن کسی که دوست دارید در مراقبت از خود مراقبت کند. شاید شما متوجه شده باشید که خانه دوست شما بسیار مسخره تر از گذشته شده است ، یا اینکه آنها لباس لکه دار و کثیف دارند. شاید واضح باشد که آنها مدتی است که حمام نکرده اند ، یا وقتی یخچال را باز می کنید ، تقریباً هیچ غذایی در داخل آن وجود ندارد. یا شاید عزیز شما پاییز اخیر را متحمل شده باشد یا شما یک تابه را مشاهده کرده اید که روی اجاق گاز بی توجه است.
گاهی اوقات کاهش به تدریج اتفاق می افتد یا تغییر ناگهانی در سلامتی یا از بین رفتن چشمگیر می تواند باعث بروز مشکلاتی شود. به هر دلیلی ، اگر نگران امنیت یک فرد عزیز یا وضعیت خانه آنها هستید ، مهم است که موضوع را به دقت سرکوب کنید.
نگرانی های خود را به عنوان خود بیان کنید ، بدون اینکه متهم کنید. یک فرد بزرگتر ممکن است نسبت به ابراز نگرانی صادقانه شما بازتر باشد. به عنوان مثال ، به جای گفتن «واضح است که دیگر نمی توانید از خود مراقبت کنید. باید کاری انجام شود ، "سعی کنید" من واقعاً نگران شما بوده ام. این فکر من را ناراحت می کند که فکر می کنید ممکن است همه چیز مورد نیاز خود را بدست نیاورید. فکر می کنید چه باید بکنیم؟"
به استقلال دوست خود احترام بگذارید و آنها را در تصمیمات درگیر کنید. مگر اینکه دوست شما ناتوان باشد ، تصمیم نهایی در مورد مراقبت بر عهده آنهاست. شما می توانید با ارائه پیشنهادات و ایده هایی در مورد خدمات مراقبت از منزل کمک کنید. اگر نگران هستید که مراقبت از منزل ممکن است کافی نباشد ، چه گزینه های دیگری در دسترس است؟ شما می توانید به جای تلاش برای تحمیل یک راه حل دائمی ، آن را به عنوان چیزی امتحان کنید.
سعی کنید دلایل واقعی پشت هر مقاومت را پیدا کنید. عزیزی که در برابر دریافت کمک کمک می کند می تواند وحشت کند که دیگر قادر به انجام کارهایی نیستند که در گذشته بسیار آسان بودند. ممکن است راحت تر انکار و به حداقل رساندن هرگونه مشکلی باشد. شاید آنها از دست دادن یک دوست عزیز ناراحت باشند ، یا از اینکه نتوانند به راحتی با دوستان ارتباط برقرار کنند ، ناراحت هستند. یا شاید آنها از ایده داشتن افراد خارجی در خانه خود ناراحت کننده باشند.
کمک دیگران را ثبت کنید. آیا عزیز شما دیگران را که از خدمات مراقبت در منزل استفاده کرده اند می شناسد؟ صحبت با دیگران که تجربیات مثبتی داشته اند می تواند گاهی اوقات به رفع ترس از ناشناخته ها کمک کند. گاهی اوقات شنیدن بازخورد از شخص ثالث بی طرفانه ، مانند پزشک یا مدیر مراقبت از کودکان می تواند به یک فرد عزیز کمک کند تا درک کند که نیاز به تغییر است.

خدمات مرکز مشاوره و ارائه مراقبتهای پرستاری در منزل - 5.0 out of 5 based on 1 vote

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 

تهران، اشرفی اصفهانی ، بالاتر از حکیم ، خیابان ناطق نوری ، جنب شهرداری ، مجتمع شمیم ، ط 5 ، واحد37

 

تلفن:

      واحد خدمات مراقبتی در منزل          44046343  21 98+

تلفن:

    واحد اعزام پرستار تخصصی و پزشک  44046131  21 98+

 

 © 2017-2018 parastarha.com all right reserved